Vse fotografije so last avtorja! Vsakršno kopiranje ali spreminjanje, brez moje privolitve je prepovedano!!!


nedelja, 4. julij 2010

First nude shoot / Artistic nude workshop

V petek 2.7 smo se v nasem klubu zbrali, da bi pod vodstvom Zige Gricnika izpeljali AKT delavnico.

Kot prvo je g.Gricnik razlozil nekaj osnovnih pojmov okoli samega AKT-a ter pokazal nekaj klasicnih napak, ki jih delajo zacetniki. Sledil je prikaz fotografij na katerih so bile te napake namenoma uprizorjene da smo jih sami lazje odkrili.

Na koncu teoreticnega dela je stekla se beseda o pristopu do modela… kako naj komuniciramo, kaj lahko in cesa ne smemo…

Moja ocena: 5++
V klubu smo se vsi strinjali da smo od delavnice odnesli resnicno veliko novega znanja in da ga povabimo medse se kdaj…

No pa da ne bom samo pisal bo sledilo tudi nekaj fotk… Po koncanem teoreticnem delu smo se odpravili v zapusceno in pozgano poslopje bivse restavracije Bellevue nad Slovenj Gradcem in se preizkusili se v praksi:

IMG_1752 copy 2  IMG_1703 copy
IMG_1668 copy 2
IMG_1624 copy 2

Na tem mestu bi se se enkrat rad zahvalil tudi modelu – Vesni; za potrpezljivost z nami in “nakljucnimi mimoidocimi” starcki in najstnicami (brez dvoma se po Slovenj Gradcu siri govorica da so fantje slikali nago dekle na Bellevue-ju…), hvala ti super model si…

V kolikor se bo kdo opogumil in komentiral kaksno od fotografij… brez obscenih in opolzkih besed… slo je za resno delavnico na temo AKT in ce katera od fotk ne izpolnjuje kriterijev je to zgolj zaradi mojega neznanja na tem podrocju…

5 komentarjev:

Primož Bregar pravi ...

Zadnji 2 sta mi super...sploh obdelava zelo paše, ker je so res nežni kontrasti... Lepo ;)

Simon Mur pravi ...

Živjo!

moram reči, da so mi vse fotografije ušečne, mogoče najbolj 2ga, zaradi samega kontrasta, ki je malce močnejši in še bolj povdari samo telo. Nadaljuj z delom ker ti gre zelo dobro.

Žiga Gričnik pravi ...

Dobri kadri in pretvorba v čb!

Gregor Krašnja pravi ...

Zelo všečne fotografije. Tudi meni druga najbolj izstopa.
Akt fotografije še nisem resno poskusil, morda pa bo še čas tudi za to. Mi je pa prišlo na ošesa, da je akt zelo zahtevno in težavno delo. Po tvojih fotkah, ne zgleda tako :)

lp Gregor
http://gregorkrasnja.com

Dušan pravi ...

Lepo, a ne vem, če bi imel dovolj ravnotežja za tako delo....